طرز تهیه حلوای کورن فلکس؛ مقوی و خوشمزه

به گزارش وبلاگ پیشرو، خوردن یک میان وعده خوشمزه در یک روز سخت، به شما یاری می نماید تا انرژی بیشتری برای انجام کارهایتان تا انتهای روز داشته باشید. حلوای کورن فلکس یک میان وعده و شیرینی خوشمزه و در عین حال مقوی است که می توانید آن را در کنار چای یا قهوه میل کنید و از طعم مجذوب کننده آن لذت ببرید. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه حلوای کورن فلکس را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه حلوای کورن فلکس؛ مقوی و خوشمزه

حلوای کورن فلکس

حلوای کورن فلکس یک شیرینی و میان وعده بسیار خوشمزه با ترکیب طعم عسل و کره بادام زمینی است که بدون فر و همزن در کم ترین زمان می توان آماده کرد.

مواد لازم

موادمیزان
کورن فلکس50 گرم
شکلات سفید30 گرم
شکلات تخته ای80 گرم
عسل2 قاشق غذاخوری
کره بادام زمینی3 قاشق غذاخوری
قالب سیلیکونی-

طرز تهیه حلوای کورن فلکس

1.

برای آماده کردن این حلوای خوشمزه، ابتدا کورن فلکس ها را درون یک کیسه زیپ دار می ریزیم و با یک وردنه آن را خرد می کنیم. (توجه داشته باشید کورن فلکس را کاملا پودر نکنید؛ کمی خرد گردد کافی است).

2.

در این مرحله، کره بادام زمینی را به همراه عسل درون تابه می ریزیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم. سپس به مدت 3 الی 4 دقیقه مدام هم می زنیم تا همچون تصویر، کره بادام زمینی و عسل باهم ترکیب گردد.

3.

بعد از اینکه کره بادام زمینی و عسل کاملا باهم ترکیب شد، آن را به کورن فلکس های خرد شده اضافه می کنیم و به خوبی باهم مخلوط می کنیم تا کاملا منسجم گردد.

4.

حال مخلوط آماده شده را به میزان یک قاشق چای خوری درون قالب سیلیکونی می ریزیم و خوب فشار می دهیم. سپس به مدت یک ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا کاملا سفت گردد.

5.

بعد از یک ساعت، حلوای آماده شده را از قالب سیلیکونی جدا می کنیم و درون شکلات بن ماری شده قرار می دهیم تا کاملا با شکلات پوشیده گردد.

6.

در این مرحله، شکلات سفید را ذوب می کنیم و با یک قیف روی حلواها را با شکلات سفید تزیین می کنیم. سپس به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا شکلات سفت گردد.

این شیرینی یک گزینه عالی برای کنار چای یا قهوه است.

-

وبلاگ پیشرو مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ پیشرو در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ پیشرو، به طور مستقیم از وبلاگ پیشرو کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ پیشرو به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ پیشرو مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه حلوای کورن فلکس؛ مقوی و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه حلوای کورن فلکس؛ مقوی و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید