عرضه بازی Granblue Fantasy: Relink تا سال 2023 به عقب افتاد

به گزارش وبلاگ پیشرو، شرکت سایگیمز (Cygames) خاطرنشان کرد که بازی گرنبلو فانتزی: ریلینک (GranBlue Fantasy: Relink) در سال 2023 عرضه خواهد شد. این بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی بوده و با یکسال تأخیر روبرو شده است. طبق چیزی که اعلام شده ریلینک برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

عرضه بازی Granblue Fantasy: Relink تا سال 2023 به عقب افتاد

در اعلامیه تأخیر نوشته شده تیم سازنده با تمام توان خود در حال کار هستند. با اینحال مسائل داخلی و خارجی باعث شدند که عرضه این بازی با تأخیر روبرو گردد. یکی از دلایل ذکر شده محدودیت های پاندمی کووید 19 است. با توجه به اینکه این بازی به شدت گسترده است، به همین علت شرکت احتیاجمند زمان بیشتر برای اتمام ساخت آن است.

یکی از نکات مهم در عرضه هر عنوانی، کامل بودن آن است. به این معنا که بازی باید کمترین مقدار مسائل را داشته باشد تا کاربران از تجربه خود لذت ببرند. با توجه به مسائلی که در این مدت برای عناوین مختلفی مثل دایینگ لایت 2 در زمان عرضه وجود داشت، بیشتر شرکت ها ترجیح می دهند بازی خود را دیرتر عرضه نمایند.

تیم سازنده بازی ریلینک خاطرنشان کرد که بخش صداگذاری، سناریو، موسیقی و گرافیکی بازی کامل شده است. تنها قسمت گیم پلی است که احتیاج به کار بیشتری داشته و باید بهبود پیدا کند. گیم پلی نیز یکی از موارد کلیدی در هر بازی بوده و تجربه عناوین وابسته به گیم پلی است.

هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام نشده اما قرار است در ماه دسامبر (آذر) ما شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی باشیم.

بازی ریلینک چندین بار است که به دلایل مختلف با تأخیر روبرو شده است. در حال حاضر مسائل کووید 19 در حال رفع شدن است و دیگر محدودیت خاصی برای افراد وجود ندارد. اینطور که به نظر می رسد مسائل داخلی شرکت تأثیر بیشتری روی ساخت این عنوان داشته است. حال باید صبر کرد و دید که در چه زمانی این مسائل رفع شده تا بازی عرضه گردد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه بازی Granblue Fantasy: Relink تا سال 2023 به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Granblue Fantasy: Relink تا سال 2023 به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید