محبی: مسئله ای برای گوشی های برند شیائومی در کشور وجود ندارد

به گزارش وبلاگ پیشرو، رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران با بیان اینکه برای برند شیائومی در کشور مسئله ای به وجود نیامده گفت: مشکل برای کالا هایی است که به صورت مسافری از اروپا وارد شده است.

محبی: مسئله ای برای گوشی های برند شیائومی در کشور وجود ندارد

به گزارش مهدی محبی، رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران در خصوص از کار افتادن گوشی های برند شیائومی گفت: کالایی از شرکت شیائومی و سایر برند ها به علت تحریم ها به طور مستقیم وارد کشور نمی گردد که بخواهد آن را قطع کند و به همین علت این کالا ها از کشور دیگری به جز کشور اصلی می آید و لذا برای این کار حتما باید در آن کشور ها سیمکارت خورده و ثبت گردد تا بتواند وارد کشور گردد چرا که سهمیه همان کشورهاست.

وی با بیان اینکه برای برند شیائومی در کشور مسئله ای به وجود نیامده توضیح داد: این مشکل برای کالا هایی است که به صورت مسافری از اروپا وارد شده و بدون آنکه در همان کشور سیم کارت وارد گردد احتمال قطعی در کشور وجود دارد.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران پیرامون امنیتی بودن این قطعی از سمت شرکت شیائومی اعلام نمود: معمولا این موارد پیش نمی آید و پس از آنکه درصد فروش شیائومی بالا رفته رقیب ها به فکر کار های این چنینی هستند، اما در کشور ما اتفاقی برای گوشی های شیائومی که به صورت قانونی وارد کشور شده، مسئله ای وجود ندارد.

محبی اظهار کرد: تا کنون هیچ موردی با این مشکل مراجعه ننموده و به نظر می رسد مسئله ای برای هیچ دستگاهی پیش نیاید.

وی در خصوص قیمت گوشی های موبایل اعلام کرد: کالا به طور وفور در کشور هست و برای تمام برند ها مسئله ای نداریم و در حال حاضر مسئله ای برای قیمت آن وجود ندارد و، چون به صورت ارز نیمایی وارد شده، قیمت بالایی در بازار نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران در خصوص پیش فروش 85 میلیون تومانی گوشی آیفون 13 گفت: این قیمت صد در صد بازارگرمی است و وقتی کالایی برای اولین بار وارد کشور شده با قیمت بالاتری عرضه می گردد که پیشنهاد می گردد کالا را پیش فروش ننمایند و حتما آن را از قبل آنالیز نمایند.

محبی اضافه نمود: فردی کوبایی گوشی شیائومی را از کشوری اروپایی تهیه نموده و به علت آنکه در همان کشور سیم کارت نینداخته، موجب قطعی گوشی وی شده و خبر را رسانه ای نموده است.

وی بعلاوه توضیح داد: رونمایی از آیفون 13 و قطعی بعضی گوشی های شیائومی می تواند به هم مرتبط و به منظور رقابت انجام شده باشد.

منبع: رادیو مصاحبه

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محبی: مسئله ای برای گوشی های برند شیائومی در کشور وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: مسئله ای برای گوشی های برند شیائومی در کشور وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید