مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم برگزار گردید

به گزارش وبلاگ پیشرو، مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم شامگاه چهارشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم، امیر آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و سقاییان نژاد شهردار قم برگزار گردید.

مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم برگزار گردید

در این مراسم که در سالن همایش های شهرداری قم به انجام رسید چهره های شاخص ورزش استان قم در سال 1396 در حالی تجلیل شدند که مهم ترین تجلیل شوندگان امیر مهدی زاده ستاره بین المللی کاراته قم، علی اصغر حسن زاده بازیکن سال فوتسال آسیا و حسین گلستانی ملی پوش مدال آور والیبال نشسته بودند.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم با بیان این که سرانه فضاهای ورزشی در قم در 40 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به شکل چشمگیری افزایش یافته گفت: 3 طرح ورزشی در قم در ایام سالگرد پیروزی انقلاب آماده بهره برداری می گردد.

وی با بیان این که آمار مدال های ورزشی استان قم در میادین بین المللی پس از انقلاب و به ویژه در 5 سال اخیر چند برابر شده است این پیشرفت را حاصل کار و کوشش جمعی خانواده ورزش قم اعم از هیئت های ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران برشمرد.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در این نشست عنوان نمود: مدال آوران ورزشی از این نظر که هم برای استان خود و هم کشور افتخار می آفرینند و الهام بخش هستند ارزش و اعتبار ویژه ای دارند و استانداری قم از موفقیت ورزشکاران قمی در میادین مختلف حمایت و افتخار می نماید.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی گفت: کسانی که در میادین ورزشی به موفقیت می رسند قطعاً روح بزرگی نیز دارند و این روح بزرگ است که سبب می گردد همت قهرمانی نیز پدید آید.

همچنین در این نشست از سامانه اطلاعات آنلاین ورزشکاران استان قم و نیز سامانه ثبت نام آنلاین هیئت های ورزشی استان قم نیز به عنوانی طرحی که تنها در استان قم عملیاتی شده است نیز رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید