کرمانشاه میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان

به گزارش وبلاگ پیشرو، دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان به منظور حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان به میزبانی کرمانشاه شروع شد.

کرمانشاه میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان

سعید نصراللهی سرپرست تیم ملی کاراته امید کشورمان گفت : دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید، از امروز (اول آذر) در کرمانشاه شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی از حضور هفت ملی پوش در این اردو اطلاع داد و گفت: ملی پوشان تیم ملی امید در این اردو زیر نظر علیرضا کتیرایی به عنوان سرمربی، حمیدرضا فرهادی و قاسم پایدار به عنوان مربیان و حسین کوهی به عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را ادامه می دهند.

سرپرست تیم ملی کاراته امید کشورمان با بیان اینکه این اردو ها به منظور آماده سازی ملی پوشان برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان برگزار می گردد، گفت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2022 طی روز های 25 تا 29 آذر به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ملی پوشان تا زمان حضور در مسابقات آسیایی در یک مرحله اردوی دیگر حضور پیدا می نمایند.

نصراللهی با بیان اینکه از میان هفت ملی پوش حاضر در این اردو، پنج ملی پوش به مسابقات آسیایی اعزام می شوند، گفت: در حال حاضر ملی پوشان به حدود 60 تا 70 درصد آمادگی رسیده اند و در این مرحله از اردو برای اینکه به سطح آمادگی بالاتری برسند، فشار تمرینی بیشتری به آن ها وارد خواهد شد.

وی محل برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید را خانه کاراته کرمانشاه خاطرنشان کرد و اضافه کرد: ملی پوشان طی این مرحله از اردو در دو نوبت صبح و عصر تمریناتی خواهند داشت .

وبلاگ پیشرو کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کرمانشاه میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید