کاراته

کرمانشاه میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان

دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید کشورمان به منظور حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان به میزبانی کرمانشاه شروع شد.

2 آذر 1401

شرایط کاروان ایران 11 ماه بعد از شکل گیری، معادله ای که به هم خورد

خبرنگاران - گروه ورزش: از مجموع رویدادهایی که طی سال جاری ورزش ایران و فعالیت های آن را شامل شد، حضور در میادین کسب سهمیه برای بازی های المپیک مهمترین آنها بود؛ میادینی که تقریباً از اوایل سال اعزام به محل برگزاری آنها در برنامه ورزشکاران و تیم های مختلف...

18 اردیبهشت 1399

مدرس تایوانی: با این امکانات و استعداد، جهت موفقیت زنان کوراش ایران هموار است

مدرس تایوانی کوراش که برای برگزاری دوره های آموزش در تهران حضور دارد، گفت: با این امکانات و استعدادی که وجود دارد، جهت برای موفقیت زنان ایرانی هموار است.

1 بهمن 1398

سارا بهمنیار به مدال طلا دست پیدا کرد

به گزارش خبرنگاران، سارا بهمنیار که ماه گذشته در توکیو پیروز به کسب نشان طلا شده بود، امروز در رقابتهای لیگ جهانی که در مسکو جریان دارد در پیکار نهایی برابر سارا هوبریش از آلمان به فزونی دست یافت و به نشان طلا دست یافت.

21 آبان 1398

نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون های کاراته و تیراندازی با کمان

در راستای حضور پیروز در المپیک 2020 کمیته ملی المپیک امروز (25 اردیبهشت) با مسئولان و مربیان فدراسیون های کاراته و تیراندازی با کمان نشست هماهنگی و تخصصی در محل کمیته ملی المپیک برگزار کرد.

31 تیر 1398

تایید صلاحیت 5 نامزد انتخابات ریاست فدراسیون کاراته

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون کاراته اسامی پنج کاندیدای تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع ریاست این فدراسیون را بیان کرد.

3 تیر 1398

مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش قم شامگاه چهارشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم، امیر آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و سقاییان نژاد شهردار...

20 خرداد 1398