مسابقات لیگ داخلی والیبال البرز انتها یافت

به گزارش وبلاگ پیشرو، مسابقات والیبال البرز در بخش لیگ داخلی با شرکت تیم هایی از سراسر این استان سرانجام یافت .

مسابقات لیگ داخلی والیبال البرز انتها یافت

عبدالعلی پیرمحمدی رئیس هیات والیبال استان البرز در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت :به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات والیبال نوجوانان و جوانان استان با معرفی برترین ها و اهدای جوایز دیروز خاتمه یافت.

او افزود:در این مسابقات در رده جوانان تیم جوانان سهند بر سکوی اول و تیم ایران نیز دوم شدو همچنین در رده نوجوانان تیم ققنوس اول شد و نوین مهر نیز بر سکوی دوم نشست.

رئیس هیات والیبال استان البرزگفت:محل برگزاری مسابقات در خانه والیبال ،واقع در دولت آباد بود که این مسابقات به صورت لیگ داخلی برگزار گردید .

او با اشاره به این که این مسابقات به صورت لیگ داخلی برگزار گردید، افزود:مسابقات والیبال این بخش از سال 97 آغاز شده و در 10 آبان ماه نیز خاتمه یافت.

رئیس هیات والیبال استان با بیان اینکه فراخوانی جهت جذب استعدادهای برتر در ورزش والیبال داده شده ،گفت:هیات والیبال استان فراخوانی در زمینه جذب استعدادهای برتر در ورزش والیبال برای بانوان داده است .

او با اشاره به استعدادیابی در رده سنی جوانان و نوجوانان آقایان افزود: فراخوان استعدادیابی در این بخش نیز تا خاتمه هفته جاری اعلام می شود.

پیرمحمدی افزود: برای جذب استعداد ها حدود 25 نفر انتخاب می شوند که جهت مسابقات سال آینده 14 نفر در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات والیبال استان البرز یادآورشد :سال جاری در بخش بانوان و امیدها و جوانان میزبان این تیم ها بودیم و تمام تیم های ما در سطح استان دسته یک بوده اندکه گروه جوانان در اشتهارد و گروه امید در کرج تمرین داشتند.

ر.و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسابقات لیگ داخلی والیبال البرز انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات لیگ داخلی والیبال البرز انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید