معمای مومیایی های مرموز پرو حل شد

به گزارش وبلاگ پیشرو، بعضی از کارشناسان بعد از انتشار فیلم مربوط به این مومیایی های عجیب، آنها را متعلق به موجودات فضایی دانسته بودند که زمانی روی کره زمین می زیستند.

معمای مومیایی های مرموز پرو حل شد

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی وبلاگ پیشرو؛ چند ماه پیش، جسد چند موجود مومیایی شده عجیب در نزدیکی منطقه نازکا لینس در جنو بپرو پیدا شد. کشف این جسدهای مومیایی شده که در یک قبر قرار داده شده بودند و شباهتی به انسان نداشتند بازار نظریه پردازی ها را داغ کرد.

جیمی مائوسان ، یوفو شناس و روزنامه نگار مکزیکی در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن اعلام واقعی بودن این مومیایی ها گفته بود که آنها بیشتر شبیه به خزندگان هستند تا انسان. این در حالی بود که بعد از انتشار ویدئوی مربوط به این مومیایی ها، بسیاری آنها را غیرواقعی دانستند که به وسیله انسان و با گچ ساخته شده است.

انتها قرار شد نمونه DNA این مومیایی ها برای انجام آزمایش ها و صحت و سقم این ادعاها به یک مرکز دی ان ای شناسی در کانادا ارسال گردد. حال بنا به آزمایش DNA انجام شده تعیین شده است که این اجساد مومیایی شده متعلق به هموساپین یا اجداد انسان هستند.

این در حالی است که بعضی کارشناسان این مومیایی ها را شواهدی قطعی برای اثبات زندگی فرازمینی ها روی زمین می دانند. به تازگی نیز یک مهندس بازنشسته پایگاه هوایی اوهایو آمریکا در مورد نگهداری اجساد تعدادی فرازمینی در این پایگاه خبر داده بود.

بنا بر ادعای او، اجساد مرده و حتی زنده چند موجود فضایی که سفینه آنها در روزول آمریکا سقوط نموده بود در این پایگاه نگهداری می گردد و روی آنها تحقیق و مطالعه صورت می گیرد. حدود 20 روز بعد از این ادعا، اکنون ویدئویی منتشر شده است که بنا به ادعای نظریه پردازان توطئه، حمل جسد یک موجود فضایی در پایگاه فوق سری منطقه 51 آمریکا در صحرای نوادا را نشان می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "معمای مومیایی های مرموز پرو حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای مومیایی های مرموز پرو حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید