18 ترفند عالی لباس پوشیدن برای مخفی کردن برجستگی شکم

به گزارش وبلاگ پیشرو، ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه لباس بپوشیم تا چاقی شکمی مان پنهان گردد؟ این سوال به ویژه هنگامی که لباس هایی که قبلا برایتان متناسب بودند را می پوشید و متوجه می شوید که دیگر برایتان مناسب نیستند و چربی هایتان از آن بیرون زده برایتان پیش می آید. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که در این چالش تنها نیستید. در واقع چاقی شکمی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید شایع است. اغلب نوسانات هورمونی، رژیم غذایی و سبک زندگی رده سنی بالای 40 تا 50 سال را مورد هدف قرار می دهد. اگرچه زنان جوان هم با این مشکل روبرو می شوند. در این مطلب 20 روشی که می توانید با لباس پوشیدن چربی های دور شکم خود را پنهان کنید را شرح داده ایم.

18 ترفند عالی لباس پوشیدن برای مخفی کردن برجستگی شکم

اگر چاقی شکمی داریم چه لباسی بپوشیم؟

نخستین چیزی که پس از شنیدن این سوال ممکن است به ذهنتان بیاید گن لاغری است. هیچ شکی وجود ندارد که گن های لاغری منحنی های زیبایی را روی بدنتان ایجاد می نمایند و اعتماد به نفستان را افزایش می دهند اما سالم ترین انتخاب نیستند زیرا می توانند منجر به مشکلاتی در گردش خون شوند.

بنابراین همه چیز به انتخاب طرح ها، شکل ها، ترکیب ها و رنگ هایی که بتوانند این چربی ها را پنهان نمایند بستگی دارد. برترین طرح ها شامل خطوط عمودی و طرح های ریز و بعلاوه لباس های تک رنگ و به رنگ تیره هستند.

بعلاوه یکی دیگر از موارد مهم انتخاب شلوار مناسب برای خانم های دارای چاقی شکمی است. شلوارهای فاق بلند با مدل های پهن و لخت با بلوزهای لخت به خوبی ترکیب می شوند. پیراهن هایی که روی شلوار قرار داده می شوند و لباس های اورسایز برای استایل های روزمره مناسب هستند. در صورتی که هیچ کدام از این ها مناسب نبودند یک کت اورسایز یا سایز بزرگ بپوشید تا چربی های دور شکمتان پنهان شود.

پیش از آن که مطلب را ادامه دهیم باید به این نکته اشاره کنیم که چربی دور شکم به هیچ عنوان از زیبایی شما نمی کاهد. تا زمانی که رژیم غذایی متعادلی دارید، ورزش می کنید و خطر بزرگی سلامتی تان را تهدید نمی نماید، بدن خود را همانطور که هست بپذیرید.

1. پیراهن های کلوش بلند بپوشید

پارچه های سبک و رنگارنگ، مدل کمر امپراطوری و طرح دار بودن لباس به پنهان کردن شکم و کوچک تر به نظر رسیدن آن یاری می نماید. بلندی ایدئال این پیراهن ها میانه یا ماکسی برای شیک بودن بیشتر است اما این مدل ها روی پیراهن های کوتاه هم مجذوب کننده به نظر می رسند. این گزینه نه تنها یک انتخاب عالی برای خانم های بالغ به شمار می رود بلکه نوجوانان پلاس سایز هم می توانند از آن استفاده نمایند.

2. دامن های کلوش برای پنهان کردن شکم عالی هستند

دامن های کلوش بلند در ترکیب با قرار دادن جلوی لباس در دامن به پنهان کردن چاقی شکمی یاری می نماید. در این حالت لایه های توری روی دامن به پنهان کردن بیشتر چربی ها یاری می نمایند.

3. در پی لباسی باشید که روی کمر آویزان شود

شما قطعا نمی خواهید لباس هایی بپوشید که به قسمت میانی بدنتان بچسبند. یک روش عالی برای منحرف کردن توجه از این قسمت انتخاب لباس هایی است که دور کمر چین داشته یا لخت باشند. علاوه بر این می توانید لباسی را انتخاب کنید که آستین های کار شده داشته باشد یا از جواهرات مجذوب کننده بهره ببرید.

4. شلوارهای فاق بلند بگ هم مناسب هستند

شلوارهای بگ اغلب برای پنهان کردن میان تنه توصیه نمی شوند، اما هنگامی که به درستی پوشیده شوند راحت و بی دردسر به نظر می رسند. شلوار خود را با یک تاپ متناسب و یک کت به انتخاب خودتان که اگر اورسایز باشد بهتر است ست کنید.

هنگام ست کردن شلوار همه چیز به جزئیات برمی شود. پایین شلوار تا شده خود را با یک جفت کفش ساده ست نموده و شلوار جینتان را در باریک ترین قسمت کمرتان ببندید. اضافه کردن کمربند باعث می شود کمرتان باریک تر هم به نظر برسد.

5. پیراهن ها و بلوزهایی که کمر امپراطوری دارند را انتخاب کنید

پیراهن کلوش دارای کمربند امپراطوری به پوشاندن چربی شکمی یاری می نماید. اما بعلاوه می توانید پیراهن متناسبی را که دارای کمربند امپراطوری است را انتخاب کنید تا هم ظاهر شیکی داشته باشید و هم به راحتی چاقی شکمی خود را پنهان کنید. گزینه اول برای پوشش روزمره مناسب بود اما گزینه دوم برای موقعیت های رسمی مناسب است.

6. یک دامن A-Line کلوش انتخاب کنید

اکسسوری های ساده را برای منحرف کردن توجه از میان تنه خود اضافه کنید.

7. شلوارهای گره دار طرح دار با تاپ متناسب را بپوشید

این شلوارها راحت ترین و شیک ترین روش برای مخفی کردن چاقی شکمی است. جزئیات گره روی کمر به پنهان کردن چربی های شکمی و لاغر نشان دادن میان تنه یاری می نماید، زیرا به عنوان کمربند در باریک ترین قسمت شکم به کار می رود. توصیه می شود پیراهن را کمی بیرون بکشید تا اثر لاغر نماینده بیشتری داشته باشد.

8. توجه را از شکم به زرق و برق پیراهن معطوف کنید

گاهی اوقات نمی توانید دست از پوشیدن لباس های فیت و متناسب بردارید و اصلا مجبور به این کار هم نیستید. در این شرایط باید وارد حالتی شوید که توجه را از میان تنه تان دور کند و برترین انتخاب برای این حالت پارچه های پر زرق و برق هستند که به پنهان کردن چاقی شکمی یاری نموده و باعث زیبایی ظاهر می شوند.

بعلاوه می توانید پارچه هایی را انتخاب کنید که طرح های ریز یا راه راه های عمودی داشته باشند. علاوه بر این می توانید موارد ساده ای از کفش تا جواهرات را به استایل خود اضافه کنید. در صورتی که هیچکدام از این موارد مفید نبود یک شال پشمی را روی شانه های خود بیاندازید و آن را به جلو بیاورید تا چربی های شکمیتان پنهان شود.

9. یک سمت بلوز اورسایز خود را بیرون از شلوار قرار دهید

این ترفند یک راه ساده و سریع برای مدل دادن به پیراهن ها و بلوزهای دکمه دار مورد علاقه تان است. هنگام قرار دادن پیراهن خود در شلوار تنها کمی آن را بیرون می کشید تا به باریک ترین قسمت میان تنه خود ساختار بدهید.

10. پوشیدن یک کت بلیزر اورسایز روی لباس های خود

کت های بلیزر امروزه جزو انتخاب های ترند به شمار رفته و برای باریک تر کردن راحت شکم به ویژه برای افرادی که شانه های پهنی دارند به کار می روند. در صورتی که کت بلیزر خود را از جلو باز بگذارید برجستگی کوچک روی شکمتان ضخامت کمرتان را کاهش داده و باعث می شود باریک تر به نظر برسد.

11. برای پنهان کردن شکم یک استایل تک رنگ بسازید

انواع مختلف یک رنگ به سرعت به استایل عمق داده و ناحیه شکم را پنهان می نمایند. یک استایل تک رنگ توهم استایل صاف را ایجاد می نماید. حرکت پیوسته چشم روی پایین و بالای رنگی که از خانواده مشابه است توجه را از برجستگی ها دور می نماید.

12. رنگ های تیره تر موثرتر هستند

شما می توانید یک کت اورسایز را روی پیراهن میانه خود بپوشید تا پوشش بیشتری روی میان تنه تان ایجاد شود. در صورتی که رنگ های تیره تر انتخابتان نیستند می توانید در رابطه با لباس روییتان خلاقیت بیشتری داشته باشید.

13. لباس هایی که برش راسته دارند را انتخاب کنید

استفاده از پیراهن های کوتاه در استایل هنگامی که قصد دارید شکم خود را پنهان کنید می تواند بسیار سخت باشد. بنابراین انتخاب برش راسته یا کلوش نکته کلیدی است. باید پیراهن خود را با بوت های بلند تا زانوست کنید تا توجه از میان تنه تان برداشته شود.

14. خانم های ریزاندام از استایل تمام مشکی برای پنهان کردن شکم استفاده نمایند

این یک حقیقت جهانی است که رنگ مشکی و سایر طیف های آن اثر لاغر نماینده بر همه های خانم ها با سایزهای مختلف دارند. بنابراین در صورتی که شما جزو خانم های ریز نقش یا درشت اندام هستید با دانستن اینکه مشکی شما را بدون توجه به لباسی که می پوشید لاغرتر نشان می دهد راحت خواهید بود. بنابراین در صورتی که احتیاج به پوشیدن بادی دارید رنگ مشکی آن را بپوشید.

15. یک کت وبلیزر و شلوار ست آن را برای موقعیت های رسمی بپوشید

برای بسیاری از خانم ها لباس پوشیدن برای موقعیت های رسمی که در آن بتوانند شکمشان را به خوبی پنهان نمایند بسیار سخت است. ساده ترین راه برای این کار پوشیدن لباس سرهمی به رنگ تیره یا ترکیب کت و شلوار به رنگ مشابه است. در صورتی که توانستید یکی از این لباس ها را با طرح راه راه عمودی پیدا کنید هم بسیار عالی است.

از قلم نیاندازید که لباس ها را با کفش های پاشنه بلند ست کنید نه کفش هایی که پاشنه بلند و کلفت دارند. بعلاوه هرچقدر کفش ها براق تر باشند بهتر است زیرا توجه را از قسمت میان تنه شما دور می نماید.

16. از یک شال بلند روی لباس های خود بهره ببرید

این نکته مخصوص فصل های پاییز و زمستان یا روزهای سردتر فصل های گرم است.

17. لباس های متناسب بالاتنه و پایین تنه خود را با یک کت اورسایز ست کنید

کت ها هم مانند بلیزر انتخاب های مناسبی هستند. استفاده از کت ها برترین روش برای ایجاد توازن در لباس های متناسب است و در عین حال باعث شیک تر به نظر رسیدن فرد می شود. انتخاب های استایل بی خاتمه هستند و می توانید بر اساس ترجیح خود استایل خیابانی یا استایل محل کار را انتخاب کنید.

18. از قرار دادن لباس در شلوار خود اجتناب کنید مگر اینکه کت یا دکمه های گشاد در استایلتان وجود داشته باشند

توصیه می شود در صورتی که دکمه هایتان خیلی متناسب هستند را داخل شلوار قرار ندهید. اگرچه در صورتی که مجبور شدید یک کت اورسایز یا یک کت معمولی را برای پوشاندن چربی شکمی خود به استایلتان اضافه کنید. در صورتی که هیچکدام از این موارد برایتان مفید نبود از یک شال استفاده نموده و دو طرف آن را رو به جلو بیاورید تا شکمتان را مخفی کند.

منبع: Outfit Trends

منبع: دیجیکالا مگ

به "18 ترفند عالی لباس پوشیدن برای مخفی کردن برجستگی شکم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 ترفند عالی لباس پوشیدن برای مخفی کردن برجستگی شکم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید