3 روش معجزه آسا برای سفید کردن دندان ها

به گزارش وبلاگ پیشرو، با مصرف بعضی از نوشیدنی ها و غذاها، دندان ها لکه دار می شوند و رنگ دندان ها به مرور تغییر رنگ می دهند.

3 روش معجزه آسا برای سفید کردن دندان ها

شما هم می توانید به عنوان راه چاره درمانی، از خوردن بعضی از غذاهای رنگ دار که باعث ایجاد لکه های رنگی بر روی دندان گردد خودداری کنید. در این جا بعضی از رازهایی که به داشتن دندان های مرواریدی یاری می نماید بیان می کنیم.

در گذشته برای سفید کردن دندان های خود از جوش شیرین استفاده می کردند و بعضی از افراد بر طبق عادت های گذشته رفتار می نمایند و ترجیح می دهند که از این ماده استفاده نمایند. اما علاوه بر جوش شیرین بعضی از مواد غذایی دیگر مانند کرفس، سیب، گلابی و هویج یاری می نمایند تا بقایای مواد غذایی از لابه لای دندان ها باقی نماند. جویدن آدامس بدون قند نیز به پاکسازی دندان ها یاری می نماید.

استفاده از پوست پرتقال و برگهای درخت برگ بو؛ این دو سفید نماینده طبیعی دندانها که غیر معمول تر از بقیه موارد هستند می توانند رسوبات روی دندانها را تاحد زیادی رفع نموده و دندانها را درخشان تر نمایند شما می توانید به نوبت هر یک از آنها را به طور خشک یا به صورت پودر ترکیبی با یکدیگر روی دندانها بگذارید.

برای از بین بردن زردی های دندان از یک ترکیب معجزه آسا بهره ببرید. با مخلوط کردن زردچوبه، نمک و آبلیمو به راحتی میتوانید درخشندگی دندان ها را برگردانید. این ترکیب را باید برای چهار تا پنج شب بهره ببرید سپس تاثیر آن را خواهید دید.

گردآوری: گروه هفت گنج

منبع: هفت گنج

به "3 روش معجزه آسا برای سفید کردن دندان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 روش معجزه آسا برای سفید کردن دندان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید