34هزار و 534 نفر مسافر نوروزی در مراکز آموزشی قم پذیرش شدند

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران/قم رئیس کمیته اجرایی اسکان فرهنگیان قم: 34هزار و 534نفر مسافر نوروزی از سراسر کشور از 27تا روز 29 اسفند ماه 1400 در ستادهای اسکان فرهنگیان استان قم مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته اند.

34هزار و 534 نفر مسافر نوروزی در مراکز آموزشی قم پذیرش شدند

حمیدرضا قزاقی رئیس کمیته اجرایی اسکان فرهنگیان قم گفت: 34هزار و 534نفر مسافر نوروزی از سراسر کشور از 27تا روز 29 اسفند ماه 1400 در ستادهای اسکان فرهنگیان استان قم مورد استقبال و پذیرش قرار گرفته اند.

رئیس کمیته اجرایی اسکان فرهنگیان قم با بیان اینکه از روز 26 اسفندماه 1400 ستادهای اموزش و پرورش در آمادگی کامل بوده اند گفت: این تعداد در قالب 2 هزار و 827خانوار در ستادهای اسکان استان قم پذیرش شده و خدمات لازم به آنان ارائه شده است.

قزاقی اضافه نمود: این مسافرین در ستاد های اسکان نواحی چهار گانه آموزش و پرورش قم و مرکز رفاهی فرهنگیان مورد پذیرش قرار گرفتند.

رئیس ستاداجرایی اسکان اداره کل اموزش و پرورش استان بعلاوه اضافه نمود : با آماده سازی فضاهای پذیرش و تجهیز مناسب واحدهای اسکانی تمام تلاشمان را معطوف به رضایتمندی زائرین شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران نموده ایم.

وی در خاتمه با آرزوی موفقیت برای تمامی هموطنان، برای همگان سالی سرشار از جوانه ایمان مسئلت نمود و ابراز امیدواری کرد ملت ایران و بویژه فرهنگیان گرامی و خانواده های آنان در سال نو برترین ها را برای خویش رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "34هزار و 534 نفر مسافر نوروزی در مراکز آموزشی قم پذیرش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "34هزار و 534 نفر مسافر نوروزی در مراکز آموزشی قم پذیرش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید