7 ایده تزئین اتاق نشیمن مدرن

به گزارش وبلاگ پیشرو، یکی از مکان هایی که دکوراسیون داخلی آن اهمیت ویژه ای داشته و نقش بسزایی در زیبایی خانه ایفا میکند اتاق نشیمن است. طراحی داخلی این نقطه از خانه باید با روش های اصولی و ایده های نوین صورت گیرد تا دکوراسیونی شیک, مدرن و جذاب در فضای اتاق نشیمن ایجاد گردد. اکثر مردم تصور می نمایند دکوراسیون مدرن فضایی سرد, بی روح و فاقد احساس ایجاد می نماید, در صورتی که این سبک طراحی داخلی می تواند گرم, صمیمی و دعوت نماینده باشد و مکانی دنج برای افراد خانواده و میهمانان فراهم کند. در این نوشته سعی شده به ایده های جدید در جهت ایجاد دکوراسیونی مدرن برای اتاق نشیمن پرداخته گردد و راهکارهای به روز و مفیدی در اختیار شما قرار داده گردد تا بتوانید اتاق نشیمن خانه خود را با سلیقه خود به شیوه ای گرم و جذاب طراحی نمائید. با ما همراه باشید.

7 ایده تزئین اتاق نشیمن مدرن

اتاق نشیمن گرم و دنج

طراحی دکوراسیون اتاقی که در تصویر زیر مشاهده می کنید با یک پالت رنگی آرام بخش اجرا شده است. حضور کاناپه راحت و یک نقطه کانونی (شومینه) در فضای این اتاق دکوراسیونی زیبا و دوست داشتنی ایجاد نموده است. استفاده از خطوط صاف و پرهیز از تجمل گرایی در دو سبک مدرن و مینیمالیسم به چشم میخورد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون این اتاق نشیمن و قرار دریافت کاناپه نرم و راحت در فضای آن, مکانی گرم و دنج برای گذراندن یک شب عالی در کنار خانواده فراهم نموده است.

اتاق نشیمن با ترکیبی شاد و جذاب

چه کسی گفته است سبک مدرن, سبکی شاد نیست! به تصویر زیر نگاه کنید. تابلوهای هنری زیبا, لامپ های تزئینی آویزان, ترکیب رنگ های شاد و متنوع و ترکیب مبلمان همه در کنار هم فضایی زیبا و جذاب در اتاق نشیمن ایجاد نموده اند. دکوراسیون اتاق نشیمن زیر کاملاً هنری و بی نظیر است و نشانگر تلفیق هنر با سبک مدرن است.

ترکیب سبک مدرن با سایر سبک ها

آنچه که اکثر مردم در خصوص سبک مدرن نمیدانند این است که به راحتی میتوان این سبک را با سایر سبک های دکوراسیون داخلی ترکیب کرد. در طراحی دکوراسیون مدرن میتوان از المان های موجود در سبک های دیگر نظیر سبک سنتی استفاده نمود. با دقت به تصویر زیر متوجه خواهید شد دکوراسیون این اتاق نشیمن تلفیقی از سبک مدرن و سبک سنتی ست.

استفاده از رنگ های روشن

یک اتاق نشیمن کوچک را میتوان با استفاده از پالت رنگی سفید بزرگتر نشان داد. علاوه بر آن قرار دادن چند سانت فضای خالی در اطراف فرش نیز فضای اتاق را دلگشاتر نشان میدهد.

ایجاد نقطه کانونی

در اکثر خانه ها شومینه به عنوان یک نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق نشیمن محسوب میشود. پس بهتر است برای جلب توجه بیشتر, دیوار بالای آن را به نقطه کانونی تبدیل کنید. در اتاق نشیمن مدرن زیر, دیوار کانونی نمای خیره کننده ای ندارد اما تاثیر بسزایی بر روی حس و حال فضا میگذارد. پانل های فلزی به دکوراسیون بافت و عمق می افزایند و حضور شومینه و دیوار بالای آن به عنوان نقطه کانونی در یک اتاق پیرو سبک مینیمالیسم است اما تاثیر آن در زیبایی دکوراسیون مدرن بسیار زیاد است.

استفاده از رنگ های شاد

استفاده از رنگ های روشن و الگوهای خیره کننده روشی مناسب برای افزایش هیجان در اتاق نشیمن مدرن است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید جایگاه های زرد رنگ هیجان و زندگی به فضا افزوده اند در عین اینکه ذره ای از اهمیت نقطه کانونی اتاق (شومینه) کاسته نشده است. برای افرادی که تصور میکنند سبک مدرن سبکی کسل کننده است, این اتاق نشیمن نظر آنها را تغییر خواهد داد.

نصب لامپ های دکوراتیو

هر اتاقی نیازمند یک فضای خاص و دنج است. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید در دکوراسیون این اتاق مکانی برای گپ و گفت طراحی شده که نورپردازی آن توسط یک چراغ ایستاده در کنار مبلمان اجرا شده است. فضایی که توسط این چراغ روشن شده است در واقع نقطه کانونی اتاق محسوب میشود.

منبع: ساختمانچی

به "7 ایده تزئین اتاق نشیمن مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ایده تزئین اتاق نشیمن مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید