اخبار پرسپولیس، خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها

به گزارش وبلاگ پیشرو، ابراهیم شکوری تایید کرد که طرفداران نگران پنجره نقل و انتقالاتی نباشند و این پنجره قطعا تا یکی دو روز آینده باز خواهد شد.

اخبار پرسپولیس، خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پیشرو، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در تبادل نظر با رادیو ایران، درخصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت.

ابراهیم شکوری گفت: جا دارد ابتدا صدرنشینی نیم فصل را به طرفداران پرسپولیس تبریک بگویم. در 6 ماه گذشته روز های سختی را پشت سر گذاشتیم. تا این لحظه کل مبلغ رای آقای بودیمیر به حساب ایشان واریز شده است. بودیمیر مبلغ 440 هزار یورو را تایید نموده است و تنها 40 هزار یورو باقی مانده است که سود پولش است که از باشگاه مطالبه نموده است.

تیمی که 40 میلیون طرفدار دارد باید ردیف بودجه ای برایش در نظر گرفته گردد. در این 4 ماهی که ما در پرسپولیس هستیم، حتی یک ریال هم از بودجه دولتی استفاده نکردیم. همه باشگاه های دولتی غیر از استقلال و پرسپولیس از بودجه دولتی استفاده می نمایند دلیل آن را نمی دانم. باشگاه هایی هستند که اسم خصوصی دارند، ولی از بودجه دولتی استفاده می نمایند، اما پرسپولیس و استقلال بودجه ندارند.

پنجره جابجاییی ظرف یکی دو روز آینده قطعا باز می گردد. چون ما پول را پرداخت کردیم. بابت بازی ترابی در اولین بازی نیم فصل مسئله ای نداریم و طرفداران نگران نباشند.

شکوری درخصوص مشکل عیسی آل کثیر گفت: متاسفانه با وجود نامه نگاری با AFC حتی مجوز تمرین کردن آل کثیر نیز صادر نشده است. در این موضوع یک مقدار سختگیری دارد صورت می گیرد، ولی ما دارد کوشش مان را می کنیم.

وی درخصوص جذب شهریار مغانلو گفت: بحث انتقال شهریار مغانلو تا قطعی نگردد حرفی نمی زنم. بحث رضایتنامه ایشان مطرح است که باید از سوی باشگاه ایشان صادر گردد. باشگاه پرسپولیس براساس احتیاج تیم در فصل جابجایی حضور پیدا خواهد نمود.

شکوری در خصوص میزبانی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به میزبانی های خوب ایران و پرسپولیس، این امید را داریم که AFC میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را به ما بدهد. اگر میزبانی آسیا به پرسپولیس تعلق گیرد قطعا AFC متقاعد می گردد که بازی های مقدماتی جام جهانی و حتی جام ملت های آسیا را به ایران بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اخبار پرسپولیس، خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار پرسپولیس، خبر خوب ابراهیم شکوری برای پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید