ادعای جنجالی عضو هیئت مدیره استقلال، آرزوی بیرانوند بازی در استقلال است

به گزارش وبلاگ پیشرو، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادعا می نماید فیلمی از بیرانوند در اختیار دارد که سند استقلالی بودن این بازیکن است.

ادعای جنجالی عضو هیئت مدیره استقلال، آرزوی بیرانوند بازی در استقلال است

به گزارش وبلاگ پیشرو عبدالرضا موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از شب گذشته تا به امروز 3بار در لایو اینستاگرام با طرفداران و یکی از دوستانش به گفت و گو پرداخت است که در نوع خودش بسیار جالب است. یکی از مهمترین بخش های گفت و گوی او در خصوص حضورش در استقلال است.

وی در این باره گفت:من هنوز عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هستم زیرا وزیر ورزش و جوانان نسبت به استعفای من هیچ واکنشی نشان نداده است پس عضویت من هنوز پابرجاست.

موسوی تاکید نمود:صحبت های معاون وزیر درباره استعفای او و اعضای هیات مدیره استقلال سندیت قانونی ندارد و بیشتر برای مطرح شدن در رسانه هاست.

این مدیر قدرتمند مالی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسات هیات مدیره شرکت نمی نماید گفت:کسانی که در این جلسات را هماهنگ می نمایند باید اعضا را دعوت نمایند.

وی در خصوص بدهی باشگاه استقلال به مجموعه مالی تحت نظر خودش گفت:یک ماه از زمانی که باید پول پرداخت می شده گذشته و لی هنوز این پول پرداخت نشده و اقدامات قانونی برای باز پس گیری این مبلغ در حال اجرا است.

موسوی گفت:متاسفانه حرف های مدیرعامل استقلال که در برنامه فوتبال برتر بیان کرد که باشگاه استقلال هیچ بدهی ندارد تامل برانگیز است.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی قائدی، علی کریمی، محمد دانشگر و ... کوشش های زیادی برای رسیدن به صندلی فعلی شان انجام داده اند و سختی های زیادی کشیده اند، گفت: بازیکنانی مثل بیرانوند که با سختی به پیروزیت رسیدند باید الگوی همه باشند. وقتی سرگذشت خیلی از این بازیکنان مثل بیرانوند، کریمی، قائدی و محمد دانشگر را مرور می کنیم واقعاً بیشتر آنها زندگی سختی داشتند و به سختی به اینجا رسیدند و اینطور نبوده که یک شبه پیروز شوند.

موسوی سپس در پاسخ به یکی از طرفدارانی که با او صحبت می کرد و در خصوص استقلالی بودن علیرضا بیرانوند حرف می زد، تاکید نمود و بیان کرد: من اینجا اعلام می کنم بیرانوند استقلالی است و یک لج بازی شد که به پرسپولیس رفت. باور کنید می آید و آرزویش است که یک روزی در استقلال بازی کند.

وی در ادامه گفت که از بیرانوند در این زمینه سند دارد و اضافه نمود: من از او سند دارم؛ من از او فیلم دارم و علیرضا می گوید تو را به خدا فیلم را پخش نکنی! من هم به او می گویم یک روز آن فیلم را پخش می کنم.

علیرضا بیرانوند به زودی و با سرانجام فصل جاری فوتبال ایران راهی بلژیک می گردد تا برای آنتورب بازی کند؛ شاید دوری او از فوتبال ایران باعث گردد پخش شدن ویدئویی که عبدالرضا موسوی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال ادعا می نماید در اختیار دارد، حواشی کمتری به همراه داشته باشد. البته حالا باید منتظر واکنش گلر محبوب پرسپولیسی ها به حرف های موسوی هم باشیم.

همچنین باید به این نکته هم اشاره داشت که بیرانوند و عبدالرضا موسوی رابطه بسیار خوبی با هم دارند و آغاز صحبت در خصوص این موضوع هم شوخی ای بود که عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال با دروازه بان فعلی پرسپولیس کرد و گفت ای کاش بیرانوند روی خط می آمد تا کمی او را اذیت کند.

  • بیرانوند؛ بهترین بازیکن آسیایی تاریخ جام جهانی
منبع: همشهری آنلاین

به "ادعای جنجالی عضو هیئت مدیره استقلال، آرزوی بیرانوند بازی در استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی عضو هیئت مدیره استقلال، آرزوی بیرانوند بازی در استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید