استقبال از مهر 1401 با تمهیدات عمرانی

به گزارش وبلاگ پیشرو، فعالیت های عمرانی متعدد به منظور استقبال از مهر 1401 در معابر اطراف مدارس محدوده منطقه13 در حال انجام است.

استقبال از مهر 1401 با تمهیدات عمرانی

به گزارش وبلاگ پیشرو، شهردار منطقه13 دراین باره گفت: معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13، با تدارک و اجرای فعالیت های ویژه عمرانی به استقبال از مهر می رود.

محمدهادی علی احمدی درباره اجرای طرح استقبال از مهر در این منطقه اضافه نمود: اقداماتی شامل تجهیز و برطرف نواقص عمرانی مدارس، همسطح سازی پل و دریچه، بازسازی جوی های آسیب دیده، ایمن سازی و مناسب سازی پیاده روها، لکه گیری آسفالت، جدول بندی، بازسازی کفپوش و... در همه ناحیه های منطقه 13 از ابتدای شهریور در دستور کار معاونت فنی وعمرانی منطقه نهاده شد.

او ادامه داد: بعلاوه در ستانه فصل بازگشایی مدارس و براساس احتیاجسنجی های اجرا شده از مدارس منطقه 13، در سه بازه اول تا نیمه شهریور ماه، نیمه شهریور تا اول مهر و اول تا پانزدهم مهر ماه اقدامات عمرانی مورد احتیاج در معابر اصلی و منتهی به مدارس منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه 13 با تأکید بر هماهنگی معاونت ها و نواحی چهارگانه منطقه در این زمینه اظهار داشت: امیدواریم با اجرای مناسب برنامه های طرح استقبال از مهر 1401 رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقبال از مهر 1401 با تمهیدات عمرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از مهر 1401 با تمهیدات عمرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید