اسلامی: الهامی آزادی عمل بیشتری به من داده است، امیدوارم تعداد گل هایم در این فصل دو رقمی گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد، تعداد گل هایش برای این تیم در فصل جاری دو رفمی گردد.

اسلامی: الهامی آزادی عمل بیشتری به من داده است، امیدوارم تعداد گل هایم در این فصل دو رقمی گردد

کریم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پیشرو ، در خصوص تساوی خانگی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: در زمین استادیوم ساری نمی توان فوتبال بازی کرد و هر تیمی بهتر زیر توپ بزند پیروز خواهد بود! با این حال ما برنامه خاصی برای این بازی داشتیم و در مجموع فکر می کنم، مستحق برد بودیم. اعتقاد من این است که پنالتی گرفته شده برای آلومینیوم درست نبود و گلی هم که من به ثمر رساندم و مردود اعلام شد از نظر خودم درست بود. من در آن صحنه در موقعیت آفساید قرار نداشتم.

وی که در فصل جاری چهار بار پیروز به گلزنی برای نساجی شده است، توضیح داد: وقتی گل می زنم این نتیجه زحمات همه بازیکنان است و فقط نمی توان همه چیز را به یک نفر ربط داد. من مهاجم هستم و وظیفه دارم گل بزنم. امیدوارم در بازی های بعد نیز این اتفاق تکرار گردد. در تمام این سال هایی که بازی کردم تعداد گل هایم در یک فصل دو رقمی نشده است ولی امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد. در این فصل الهامی آزادی عمل بیشتری به من داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یا بدشانسی نیاورم، می توانم تعداد گل هایم را دو رقمی کنم.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر در ادامه خاطر نشان کرد: ما تیمی هستیم که دوست داریم روی زمین فوتبال بازی کنیم و امیدوارم هر چه زودتر معضل زمین چمن برای نساجی رفع گردد. این موضوع ما را مدت هاست که اذیت می نماید.

الهامی درباره ملاقات تیمش در جام حذفی برابر آرمان گهر گفت: طبیعتاً نساجی می خواهد در جام حذفی هم خودش را نشان دهد و قطعاً برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسلامی: الهامی آزادی عمل بیشتری به من داده است، امیدوارم تعداد گل هایم در این فصل دو رقمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: الهامی آزادی عمل بیشتری به من داده است، امیدوارم تعداد گل هایم در این فصل دو رقمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید