خبرنگاران بیش از 1900 خیر، حامی دانشگاه تهران هستند

به گزارش وبلاگ پیشرو، تهران - خبرنگاران - مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سالروز برگزاری نخستین جشنواره خیرین و واقفین از افزایش تعداد خیرین به بیش از یک هزار و 900 نفر خبر داد.

خبرنگاران بیش از 1900 خیر، حامی دانشگاه تهران هستند

14 اسفند ماه 1392 نخستین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران با حضور جمعی از خیرین و واقفین این دانشگاه برگزار گشت تا آغازگر مسیری جدید در دانشگاه تهران شود.

در این مراسم که همزمان با روز احسان و نیکوکاری در دانشگاه تهران برگزار گشت، 94 نفر از خیرین نیک اندیش با مبلغ کل 458 میلیون تومان در افزایش سرمایه صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران مشارکت کردند. در این مراسم از 37 نفر از خیرین نیک اندیش دانشگاه تهران برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه تهران با اهدا تندیس، تقدیر شدند.

سیدجواد ساداتی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش وبلاگ پیشرو در این خصوص اضافه نمود: پس از 6 سال از نخستین جشنواره خیرین و واقفین، تعداد خیران نیک اندیش حامی دانشگاه تهران به بیش از یک هزار و 900 نفر رسیده است.

وی اضافه نمود: خیرین نیک اندیش در حوزه های بورسیه دانشجویان برتر، حمایت از دانشجویان متقاضی، اهدای ملک و زمین، اهدای اقلام فرهنگی، درمانی و ورزشی، حمایت در ساخت، بازسازی و تجهیز ساختمان ها، کمک به اندوخته و صندوق نیکوکاری دانشگاه و تخصیص مبالغی به منظور تأمین هزینه های جاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران (خیر مضاعف) از دانشگاه تهران حمایت کردند.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه تهران ادامه داد: با تأسیس بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سال 1395 و تمرکز بر جذب حامیان نیک اندیش برای دانشگاه تهران، تعداد مشارکت خیرین نیک اندیش افزایش چشم گیری داشته است و در جریان برگزاری ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران از 585 حامی دانشگاه در سال 97 تجلیل شد.

ساداتی نژاد در خصوص اینکه خیرین را چه بخش هایی از جامعه تشکیل می دهند، گفت: خیرین دانشگاه تهران شامل موسسات، دوستداران و خانواده بزرگ دانشگاه (کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان) و دانش آموختگان دانشگاه تهران هستند که هر کدام با توجه به نیت خویش به صورت یکجا یا مستمر مبالغی را به دانشگاه اهدا می کنند.

وی در خصوص موجودی صندوق نیز گفت: جمع مبلغ موجودی صندوق به بیش از 4 میلیارد تومان افزایش یافته که منافع حاصل از آن برای حمایت از دانشجویان دانشگاه تهران صرف می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیش از 1900 خیر، حامی دانشگاه تهران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 1900 خیر، حامی دانشگاه تهران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید