رئیس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد

به گزارش وبلاگ پیشرو، عصر امروز 2 پروژه سرمایه گذاری در منطقه ویژه مالی بوشهر در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

رئیس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ پیشرو، احمد دشتی زاده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصاد بوشهر عصر امروز در آیین بهره برداری دو پروژه سرمایه گذاری گفت: این پروژه ها شامل طرح توسعه فراوری قند کله و طرح توسعه فراوری کود شیمیایی است که برای اجرای این پروژه ها در مجموع 520 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده در مجموع اشتغال 276 نفر را هم فراهم نموده است.

مدیرعامل منطقه ویژه مالی اضافه نمود: هم اکنون در منطقه ویژه مالی بوشهر 80 واحد صنعتی در مجموع با اشتغال بیش از یک هزار و 700 نفر فعال هستند؛ منطقه ویژه مالی بوشهر در راستای تحقق شعار سال تمام کوشش خود را برای افزایش فراوری و اشتغال با رویکرد دانش بنیان بکار گرفته است.

وی اعلام کرد: توسعه و تقویت سرمایه گذاری از اولویت های راهبردی منطقه است که در این زمینه تسهیل گری برای سرمایه گذاری در منطقه به صورت ویژه دنبال می گردد.

دشتی زاده اعلام کرد: منطقه ویژه مالی بوشهر از منطقه ها با ظرفیت ویژه کشور به لحاظ دسترسی به بزرگراه، جهت حمل و نقل دریایی و مواد اولیه حوزه انرژی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور دستور افتتاح 2 پروژه را در بوشهر صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید