ساعت هوشمند اوپو با بیش از 100 حالت ورزشی

به گزارش وبلاگ پیشرو، به زودی ساعت هوشمند Oppo Watch Free برای عرضه در چین آماده می گردد. تاریخ عرضه رسمی این محصول هنوز بطور دقیق تعیین نیست. اوپو اکنون این ساعت هوشمند را در وب سایت رسمی هند خود لیست نموده است.

ساعت هوشمند اوپو با بیش از 100 حالت ورزشی

به گزارش وبلاگ پیشرو،. در سپتامبر سال گذشته، Oppo Watch Free در دو رنگ مختلف در چین رونمایی شد. این ساعت هوشمند دارای بیش از 100 حالت ورزشی است و یک صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED دارد. این دستگاه دارای یک حسگر نوری ضربان قلب و یک حسگر نوری اکسیژن خون (SpO2) می باشد. این ساعت هوشمند دارای یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی است که ادعا می گردد در حالت عادی تا 14 روز قابل استفاده است.

در حال حاضر تصاویر این ساعت هوشمند در وب سایت هندی این شرکت منتشر شده است. اما زمان عرضه و قیمت این ساعت هوشمند هنوز تعیین نیست. Oppo Watch Free احتمالاً همراه با گوشی های هوشمند سری 7 اوپو رنو در هند عرضه خواهد شد. خط فراوری این گوشی های هوشمند در تاریخ 4 فوریه به طور رسمی شروع می گردد.

Oppo Watch Free در چین با قیمت 549 یوان (تقریباً 6200 روپیه) عرضه شد. نسخه NFC دستگاه 599 یوان (تقریباً 6800 روپیه) قیمت دارد. نوع هندی نیز احتمالاً در همین محدوده قیمت خواهد داشت. این ساعت هوشمند در رنگ های Quick Sand Gold و Silent Night Black ارائه می گردد.

تعیینات Oppo Watch Free:

ساعت هوشمند Oppo Watch Free دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED 1.64 اینچی (456 در 280 پیکسل) با طیف رنگی DCI-P3، تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ و شیشه منحنی 2.5D می باشد. این دستگاه بیش از 100 حالت ورزشی را ارائه می دهد و دارای یک مانیتور ضربان قلب و یک مانیتور اشباع اکسیژن خون (SpO2) می باشد. از دیگر ویژگی های ردیابی سلامت این ساعت هوشمند می توان به نظارت بر خواب، نظارت بر خروپف، فعالیت روزانه و یادآوری بی تحرکی اشاره نمود.

این ساعت هوشمند دارای بیش از 100 صفحه ساعت می باشد. این دستگاه دارای اتصال بلوتوث v5 و استاندارد ضدآب 5ATM (50 متر) می باشد. Oppo Watch Free بعلاوه دارای یک سنسور حرکت شش محوره و حسگر نور محیط است. این ساعت هوشمند دارای یک حالت ورزش الکترونیکی می باشد که در حین ورزش، تمام اعلان ها را از گوشی شما به ساعت هوشمندتان راهنمایی می نماید. بعلاوه دارای یک کلید navigation و پشتیبانی صوتی Xiaobu می باشد. ساعت هوشمند اوپو دارای یک باتری 230 میلی آمپر ساعتی است که گفته می گردد در حالت عادی تا 14 روز عمر باتری را ارائه می دهد. Oppo Watch Free را می توان در 75 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. ابعاد این ساعت هوشمند 46x29.7x10.6 میلی متر و وزن آن 32.6 گرم می باشد.

منبع: gadgets

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند اوپو با بیش از 100 حالت ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند اوپو با بیش از 100 حالت ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید