سنای افغانستان: سفیر آمریکا در امور کمیسیون انتخابات مداخله می نماید

به گزارش وبلاگ پیشرو، شماری از اعضای مجلس سنای افغانستان با انتقاد از بازدیدهای مداوم سفیر آمریکا از کمیسیون انتخابات این کشور گفتند که سفیر آمریکا برای کمیسیون دستور کار مشخص نموده و در امور انتخاباتی افغانستان مداخله می نماید.

سنای افغانستان: سفیر آمریکا در امور کمیسیون انتخابات مداخله می نماید

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ پیشرو، اعضای مجلس سنای افغانستان با اشاره به بازدیدهای جان بس سفیر آمریکا در کابل از کمیسیون انتخابات افغانستان وی را به مداخله در امور کمیسیون متهم کردند.

کامل بیگ حسینی نماینده ولایت بدخشان در این باره گفت: سفیر آمریکا در امور کاری کمیسیون انتخابات مداخله نموده و برای اعضای کمیسیون نیز دستور کار مشخص می نماید، بازدیدهای وی برای ما پذیرفتنی نیست.

وی اضافه نمود: آیا سفیر افغانستان در واشنگتن نیز حق رفتن به کمیسیون انتخابات را دارد؟ بازدیدهای دائمی بس مداخله آشکار آمریکا در روند کاری کمیسیون انتخابات است.

به گزارش آوا، لطف الله بابا از دیگر اعضای سنا نیز با اشاره به مداخله آمریکا در روند انتخابات افغانستان در سال 2014 میلادی گفت: در این سال جان کری برای ما دولت تشکیل داد، این بار نیز معلوم نیست که چه کسی می خواهد دولت دلخواهش را بر ما تحمیل کند.

وی اضافه نمود که در شرایط کنونی آمریکا و دیگر کشورهای غربی حاضر در افغانستان انتخابات این کشور را مدیریت می نمایند.

سفیر آمریکا در کابل از زمان برگزاری انتخابات افغانستان در ششم مهر ماه بارها با اعضای کمیسیون دیدار داشته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سنای افغانستان: سفیر آمریکا در امور کمیسیون انتخابات مداخله می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنای افغانستان: سفیر آمریکا در امور کمیسیون انتخابات مداخله می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید