عذرخواهی سازمان لیگ از باشگاه پدیده، محل فینال حذفی معین نیست

به گزارش وبلاگ پیشرو، سعید فتاحی درباره اعتراض تیم پدیده به نادیده دریافت شانس این تیم برای قهرمانی از سوی سازمان لیگ به رادیو تهران گفت: حق با تیم پدیده بوده است. یک جام از قبل داشتیم. مجدداً سه جام دیگر ساختیم ولی دوستان در روابط عمومی به اشتباه اعلام نموده بودند.

عذرخواهی سازمان لیگ از باشگاه پدیده، محل فینال حذفی معین نیست

وی اضافه کرد: اگر تمام تیم ها تا هفته سرانجامی شانس قهرمانی داشته باشند باید جام را به چهار شهر ببریم. قبلاً هم این کار را نموده ایم. دوستان حواسشان به جدول نبوده است و فکر کردند نتیجه بازی سپاهان تأثیرگذار است. از طرفداران تیم پدیده عذرخواهی می کنم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره غیبت مربیان لیگ فزونی در نشست های خبری تاکید نمود: ما آئین نامه داریم و جریمه در آئین نامه مشخص شده است. یک مقدار ملاحظه حال مربیان را می کردیم که یا پرواز داشتند یا به خاطر کسالت به نشست نمی آمدند. این غیبت ها دارد غیر واقعی می گردد چون تعدادش زیاد شده است. طبق قانون جریمه در نظر می گیریم و از فصل بعد اگر تعداد غیبت ها زیاد گردد آن را به کمیته انضباطی می فرستیم تا محرومیت هم داشته باشد.

فتاحی اضافه کرد: سازمان لیگ به خاطر مسائل اقتصادی ملاحظه می کرد ولی دو سه هفته ای است که ناظران گزارش می نمایند و مربیانی که به نشست نمی روند جریمه می شوند.

به گفته مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، طبق آئین نامه چون قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده است، جام قهرمانی در هفته سی ام اهدا می گردد.

فتاحی در مورد زمان و مکان فینال جام حذفی هم تاکید نمود: محل برگزاری فینال جام حذفی را تا سرانجام این هفته به صورت قطعی اعلام می کنیم. به خاطر گرمای هوا فینال در خرمشهر برگزار نمی گردد. زمان مرحله نیمه نهایی هشتم خرداد است و زمان فینال دوازدهم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عذرخواهی سازمان لیگ از باشگاه پدیده، محل فینال حذفی معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی سازمان لیگ از باشگاه پدیده، محل فینال حذفی معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید