مسائل اپل انتها ندارد ، شکایت 2 کارمند درباره آزار و تبعیض

به گزارش وبلاگ پیشرو به نقل از رویترز، اپل گفت مدت زمان بیشتری را به جمع آوری بازخورد و ارتقای قابلیت پیشنهادی برای ارتقای امنیت بچه ها اختصاص می دهد.

مسائل اپل انتها ندارد ، شکایت 2 کارمند درباره آزار و تبعیض

این شرکت ماه گذشته اظهار داشت موبایل ها و رایانه های شهروندان کاربرانش در آمریکا را برای وجود تصاویر کودک آزاری آنالیز می نماید، اما با نقدها زیادی از گروه های مختلف روبرو شد.

بعلاوه کارمندان شرکت هم به طرح اعتراض کردند. به طور دقیق تر اپل میخواهد آی کلود کاربرانش را برای شناسایی تصاویر کودک آزاری شناخته شده، آنالیز کند.

منتقدان ادعا می نمایند دولت ها با سواستفاده از این روش برای سانسور یا دستگیری مخالفان خود اقدام می نمایند.

اپل در بیانیه ای اظهار داشت: با توجه به بازخورد مشتریان، گروه های مختلف و محققان تصمیم گرفتیم در ماه های آینده مدت زمان بیشتری را به جمع آوری اطلاعات و ارتقای این قابلیت قبل از عرضه آن اختصاص دهیم.

در خبر دیگری آژانس ملی روابط کار آمریکا اظهار داشت تحقیقاتی درباره اپل شروع می نماید. این تحقیقات مربوط به شکایت دو کارمند اپل است.

شکایت مطرح شده علیه اپل در دو تاریخ 26 آگوست و یکم سپتامبر ثبت شده اند و هیأت ملی روابط کار در کالیفرنیا مشغول آنالیز آنها است. این سازمان از اظهار نظر در این زمینه خودداری نموده است.

اپل در بیانیه ای اظهار داشت: ما تمام نگرانی ها را به طور جدی آنالیز و هر زمان مسئله ای مطرح گردد آن را آنالیز می کنیم.

اشلی گجوویک یک مهندس ارشد در اپل اظهار داشت در 26 آگوست به علت آزار یکی از مدیران، کاهش مسئولیت هایش و افزایش وظایف نامطلوب از اپل شکایت نموده است.

شر اسکارلت (مهندس نرم افزار اپل و بنیانگذار جنبش Apple Too) هم در یکم سپتامبر از اپل شکایت نموده است. وی ادعا می نماید شرکت بارها بحث های کارمندان درباره دستمزد را متوقف نموده است.

کارمندان شرکت های فناوری به خصوص اپل تا حد ممکن از جار و جنجال دوری می نمایند. اما در هفته های اخیر بعضی از کارمندان فعلی و سابق اپل در توئیتر جنبش #Apple Too را ایجاد کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسائل اپل انتها ندارد ، شکایت 2 کارمند درباره آزار و تبعیض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اپل انتها ندارد ، شکایت 2 کارمند درباره آزار و تبعیض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید