نرخ مالیات تغییر نمی کند؛ پایه های مالیاتی نو تعریف می کنیم

به گزارش وبلاگ پیشرو، رضایی گفت پایه های مالیاتی افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه پایه های نو مالیاتی خواهیم داشت ماننده مالیات بر مجموع عایدی ها.

نرخ مالیات تغییر نمی کند؛ پایه های مالیاتی نو تعریف می کنیم

به گزارش وبلاگ پیشرو؛ محسن رضایی معاون مالی رئیس جمهور اظهار کرد: در دولت تازه بنا داریم بهای بیشتری به نوآوری خلاقیت بدهیم چرا که پشتوانه اصلی جهش مالی نوآوری، خلاقیت و محصول آن یعنی فناوری است. هر چه در این حوزه پیشرفت داشته باشیم در پایین دست که محصولات صنعتی است نتیجه چند برابری خواهیم داشت.

او درباره عایدی های مالیاتی بودجه اعلام کرد: پایه های مالیاتی افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه فرار های مالیاتی کنترل می شوند، بعلاوه پایه های تازه مالیاتی خواهیم داشت ماننده مالیات بر مجموع عایدی ها اینطور نیست که نرخ مالیات افراد بالا برود یا از صنعتگران مالیات بیشتری بگیریم بلکه قصد داریم جلوی فرار های مالیاتی را بگیریم. افراد زیادی هستند شفاف و روشن هم خدمت می نمایند و هم مالیات می دهند، اما عده ای با سفته بازی فعالیت می نمایند و مالیات هم نمی دهند؛ این ظلم به فعالان مالی شفاف است.

بیشتر بخوانید:

رضایی گفت: مالیات بر مجموعه عایدی در مجلس در حال پیگیری است. مساله دوم جلوگیری از فرار های مالیاتی و افزایش شفافیت است. مساله سوم هم فعال سازی سامانه های مربوط این حوزه در وزارت اقتصاد است که تا امروز فعال نبوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نرخ مالیات تغییر نمی کند؛ پایه های مالیاتی نو تعریف می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ مالیات تغییر نمی کند؛ پایه های مالیاتی نو تعریف می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید