واکنش به ادعای دستمزدهای نجومی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش وبلاگ پیشرو، علی اوسیوند می گوید من بسیار شنیدم که گفته اند در شبکه نمایش خانگی به بازیگران پول بیشتری می دهند. این طور نیست؛ به نظرم کار هنرمندان و تولیدکنندگان در پلتفرم سخت تر است.

واکنش به ادعای دستمزدهای نجومی در شبکه نمایش خانگی

به گزارش وبلاگ پیشرو، بحث یک بام و دو هوایی نمایش خانگی نسبت به تلویزیون چند صباحی یا در جمع هنرمندان و یا رسانه ای ها و کارشناسان مطرح می گردد. آیا این نکته صحت دارد؟ بسیاری اعتقاد دارند این موضوع وجود دارد و به این خاطر بسیاری از هنرمندان می خواهند در پلتفرم ها کار نمایند.

علی اوسیوند بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال پوست شیر او در شبکه نمایش خانگی پخش می گردد می گوید این طور نیست. اگر فیلمنامه ها خوب باشند بازیگر در هر مدیومی آن را انتخاب می نماید. دستمزد نجومی و بحث های این طوری که مطرح می گردد را هم نمی توانم بپذیرم.

وی اضافه کرد: هنرمند کاربلد و حرفه ای دوست دارد در کارهای خوب و هنرمندانه حضور پیدا کند؛ حالا این کار در تلویزیون باشد، نمایش خانگی و حتی سینما. بنابراین فرقی ندارد و از آن قیمت های چند برابری که گفته می گردد هم این طور نیست که می گویند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد تجربه کار در شبکه نمایش خانگی گفت: من فکر می کنم بیننده در پلتفرم ها پول می دهد و اشتراک می خرد، اتفاق خوبی است. از این جهت که فرهنگ حق امتیاز رعایت می گردد و کمتر شاهد سرقت و تجاوز به حقوق هنرمندان و اهالی فرهنگ هستیم.

مخاطبان پروپاقرص شبکه نمایش خانگی، این روزها او را بیشتر با سریال پوست شیر می شناسند. در حالی که نام او در تیتراژ بسیاری از سریال ها، فیلم ها دیده می گردد و سال ها روی صحنه تئاتر هنرنمایی های بسیاری از او دیده ایم. یکی از نکاتی که او پیگیری می کرد همان دغدغه تولیدنمایندگان آثار نمایشی است؛ یعنی حمایت نماینده ای که بتوانند با او درباره ساخت سریالی صحبت نمایند.

وی درباره سریالی که قرار است بسازد، اظهار داشت: سریالی که می خواهم بسازم راجع به بازیافت است. مقوله ای که در جامعه ما کمتر به آن توجه می گردد. در حقیقت تمیز نگه داشتن محیط زیست و زیبایی آن، اهمیت دارد و ما خواستیم در قالب یک داستان طنز به آن بپردازیم؛ اگر اسپانسر و حمایت نماینده پیدا کنیم.

  • انتها سریال پرتماشاگر شهاب حسینی
  • اما و اگرهای اقبال سریال های پلیسی در شبکه نمایش خانگی | چرا کاربران شهاب حسینی را در هیبت پلیس ایرانی بیشتر می پسندند؟ + اینفو گرافیک
منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش به ادعای دستمزدهای نجومی در شبکه نمایش خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به ادعای دستمزدهای نجومی در شبکه نمایش خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید