متولدین کدام ماه در سال از بقیه پیروز تر هستند؟

به گزارش وبلاگ پیشرو، مقدار تلاشی که افراد برای رسیدن به هدف ها و خواسته هایشان می نمایند فرق دارد،هر فرد خصوصیات خاصی دارد که او را از بقیه متمایز می نماید.

متولدین کدام ماه در سال از بقیه پیروز تر هستند؟

به گزارش وبلاگ پیشرو،همه ما در زندگی اهداف و رویا هایی داریم که برایشان کوشش می کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر به آن ها برسیم، اما برخی از افراد در ماه های مختلف هستند که در این مورد کوشش بیشتری از خودشان نشان می دهند و به خاطر سخت کوشی بیشتری که دارند، به هر جا که می خواهند می رسند که در این قسمت این افراد را به شما معرفی می کنیم.

بهمن

بهمن ماهی ها معمولاً آرامند، اما معروف به این هستند که به هر چیزی که می خواهند می رسند. موفقیت آن ها به خاطر کوشش زیادی است که همواره انجام می دهند. آن ها معمولاً خیلی به مسائل عمیق می شوند. همواره در حال سعی و کوشش برای حل مسائل هستند و دوست دارند که روی پای خودشان بایستند. می دانند که چگونه باید مسائل را حل و فصل نمایند.

بهمن ماهی ها از کوشش دست نمی کشند. رویاپردازی خوبی دارند و همواره هدفمند زندگی می نمایند و در نتیجه به سمت چیز هایی که دوست دارند حرکت می نمایند و می دانند که قدم بعدی آن ها چیست. آن ها رویا های خودشان را دارند و بعلاوه مستمع های خوبی هستند و به دوستان و اطرافیان خود نیز یاری می نمایند که به خواسته های شان برسند.

فروردین

فروردین ماهی ها دوست دارند که فعالیت نمایند. آن ها از تنبلی و از انجام ندادن کار متنفر هستند و فعالیت کردن یکی از مهم ترین چیز هایی است که در زندگی انجام می دهند. آن ها می دانند که بدون فعالیت و کوشش نمی توانند رویا های شان را به تحقق برسانند و در نتیجه برای اهدافشان می جنگند.

ممکن است به طور همزمان چند کار را به انجام برسانند. آن ها صبح زود از خواب بیدار می شوند، به اهداف خود نگاهی می اندازند و سعی می نمایند که برای اجرا و عملی کردن شان کوشش نمایند. معمولاً در سکوت و با سرعت بالا به چیز هایی که می خواهند می رسند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی ها دوست دارند که همواره زندگی خوبی داشته باشند. آن ها سعی می نمایند که کیفیت کار خود را افزایش دهند و به هر چیزی که می خواهند می رسند. توانایی آن ها به شدت عمیق است و افراد تجربی هستند. به انتخاب های خودشان احترام می گذارند و همواره در پی ایجاد نتایج رضایت بخش هستند. تعهد داشتن یکی از برترین ویژگی های آن ها است و هنگامی که برای رسیدن به اهداف شان تعهد داشته باشند، معمولاً کوشش می نمایند و در نهایت به خواسته های خود می رسند.

مرداد

مرداد ماهی ها ذاتا مدیر زاده شده اند و می توانند به همه خواسته های شان دست پیدا نمایند. آن ها افراد با اعتماد به نفسی هستند و مقاومت خیلی بالایی دارند. می توانند کار های خود را به برترین شکل ممکن به انجام برسانند. همواره از فکر و قدرت درونی خود برای حل و فصل مسائل استفاده می نمایند و برای احتیاج ها و خواسته هایشان می جنگند. مرداد ماهی ها همواره به آنچه که می خواهند می رسند و آن را به دست می آورند.

آبان

آبان ماهی ها افراد شجاعی هستند و همواره می دانند که چه چیزی از زندگی می خواهند و چگونه باید برای رسیدن به آن کوشش نمایند. آن ها خودشان را وقف کار و کوشش و برنامه ریزی می نمایند و از این نمی ترسند که دیگران آن ها را تنها بگذارند. آبان ماهی ها معمولاً دوستان زیادی دارند که می توانند در راستا های مختلف رسیدن به هدف به آن ها یاری نمایند.

آذر

آذر ماهی ها فکر بازی دارند و همواره در پی سفر کردن و یادگیری چیز های مختلفی در خصوص زندگی هستند. افراد خوش بینی می باشند و همواره در پی چیز های مثبت می گردند. به چیز هایی که می خواهند می رسند و هر چیزی را به برترین شکل ممکن دریافت می نمایند، زیرا از قبل برایش خوب کوشش می نمایند. برای رسیدن به اهداف شان هر کاری را با قدرت به انجام می رسانند.

دی

دی ماهی ها مسئولیت پذیری بالایی دارند و نظم آن ها بسیار بالاست. به شدت برای اهداف شان کوشش می نمایند. آن ها واقع بین هستند و همواره در راستای که پا گذاشته اند؛ ثابت قدم می مانند. مقصد خود را می شناسند. برای چیزی که می خواهند به شدت کوشش می نمایند و هیچ گاه از کوشش و پشتکار کم نمی گذارند.

متولدین دیگر ماه ها

متولدین 5 ماه دیگر به یک مقدار و در یک سطح قرار دارند و طبق طالع بینی های مختلف در زمینه کوشش برای رسیدن به خواسته هایشان مشابه عمل مینمایند.

منبع:برنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "متولدین کدام ماه در سال از بقیه پیروز تر هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولدین کدام ماه در سال از بقیه پیروز تر هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید