درخواست کار سال 1973 استیو جابز هم به صورت NFT و هم فیزیکی به حراج گذاشته شد!

به گزارش وبلاگ پیشرو، حتی غول های دنیای فناوری، هم برای خودشان سرآغازی داشتند. استیو جابز هم در 18 سالگی درخواست کاری داده بود که الان قیمتی شده و قرار است به صورت NFT به حراج گذاشته گردد.

درخواست کار سال 1973 استیو جابز هم به صورت NFT و هم فیزیکی به حراج گذاشته شد!

این درخواست کار یک صفحه ای است و انتظار می ورد که هواداران خاص اپل و جابز، باتش مبالغ کلانی، پیشنهاد نمایند.

در این درخواست کار، شغلی جابز قصد تصاحبش داشت، اشاره نشده. او در این درخواست به تجربه بودن خود در فناوری الکترونیک و مهندسی طراحی، کامپیوتر و محاسبه اشاره نموده است.

مردی که 34 سال بعد دنیای گوشی های هوشمند را با رونمایی از نخستین آی فون تکان داد، در این درخواست کار حتی یک شماره تلفن نداشت!

این نخستین حرکت رؤیاپردازی مشهور بود. البته پیش از این هم این درخواست کار سه بار حراج شده و با مبلغ های 18750 دلار، 174757 دلار و 222400 دلار به فروش رسیده است.

آخرین خریدار در مارس سال 2021 درخواست به کار را خریده بود و حالا او علاوه بر حراج فیزیکی، سوار بر موج NFT تصمیم گرفته که این سند باارزش را به این صورت هم به حراج بگذارد! یعنی دو حراج در آن واحد و پول بیشتر!

یک سال پس از ارائه این درخواست کار، جابز به آتاری پیوست، جایی که با استیو وزنیاک آشنا شد و این دو دوست بعدا با فرد دیگری به نام رونالد وین، اپل را در سال 1976 تاسیس کردند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "درخواست کار سال 1973 استیو جابز هم به صورت NFT و هم فیزیکی به حراج گذاشته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست کار سال 1973 استیو جابز هم به صورت NFT و هم فیزیکی به حراج گذاشته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید