نرم افزار و اپلیکیشن

ادعای اپل جعلی از آب عایدی!

زومیت نوشت: اولین بنچمارک منتسب به A17 Bionic از پیشرفت انفجاری پردازنده آیفون 15 پرو خبر می دهد، اما مطابق آنالیز های زومیت، این بنچمارک جعلی است.

21 اسفند 1401

استفاده از پیک رباتیک خودران در مادرید اسپانیا

ربات های خودران و برقی که در بازار ها و رستوران های در منطقه آلکوبنداس شهر مادرید اسپانیا خرید مشتریان را به آن ها تحویل می دهند.

6 آذر 1401

اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها AT&ampampT و سامسونگ

AT&T روز گذشته از اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها خود رونمایی کرد. این تبلت که با همکاری سامسونگ طراحی شده است، نسخه ای از تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ است که بعضی تغییرات سخت و افزاری و نرم افزاری را به همراه دارد.

11 آبان 1401

نظریه بازی زیبا؛ استفاده از ریاضیات برای حل تعارضات انسانی

از ریاضیات تئوری بازی ها برای پیش بینی نتایج در موقعیت های تعارض استفاده می شود. اکنون نظریه بازی ها از طریق داده های بزرگ برای حل مسائل بسیار بحث برانگیز بین مردم و محیط زیست انطباق پیدا کرده است.

25 شهریور 1401

هایا کارت قطر چیست؟

هایا یا(حیا) کارت چوب جادویی است که با به همراه داشتن آن در یک چشم برهم زدن وارد قطر خواهید شد. جام جهانی قطر به زودی برگزار می گردد و بد نیست بدانید که یکی از شاخص ترین موقعیت های ممکن برای ایرانی های دوستدار فوتبال به شمار میرود. این که جام جهانی درست در...

11 شهریور 1401

هزینه تعمیر آسانسور بر عهده مالک است یا مستاجر؟

هزینه تعمیر آسانسور بر عهده مالک است یا مستاجر؟در چند دهه اخیر به علت توسعه زندگی شهرنشینی و افزایش جمعیت در شهرها لزوم استفاده بیشتر از آپارتمان ها و آسمان خراش ها جهت اسکان این تعداد از جمعیت ، بیش از پیش احساس می شود . برای اینکه افراد ساکن در این مجتمع...

10 مرداد 1401

آیفون 14 پرو شاید در این زمینه کاربران را ناامید کند

دوربین 48 مگاپیکسلی، حذف ناچ و استفاده از طراحی حفره ای و پردازنده قدرتمندتر، بخشی از قابلیت های آیفون 14 پرو و پرو مکس خواهند بود که سال جاری قرار است از آن ها رونمایی گردد. اما یک بخش وجود دارد (دوربین تله فوتو) که شاید سری آیفون 14 پرو که در واقع پرچم دارهای...

7 مرداد 1401

واتساپ iOS به زودی اجازه می دهد با هر ایموجی به پیغام ها واکنش نشان دهید

چند هفته قبل بود که واتساپ، امکان واکنش سریع به یک پیغام به وسیله ایموجی را برای کاربران منتشر کرد. این قابلیت در حال حاضر فقط اجازه می دهد با شش ایموجی به یک پیغام پاسخ دهید؛ اما به نظر می رسد به زودی قابلیتی به نسخه iOS واتساپ اضافه می گردد که به کاربر...

28 تیر 1401

عرضه بازی Granblue Fantasy: Relink تا سال 2023 به عقب افتاد

شرکت سایگیمز (Cygames) خاطرنشان کرد که بازی گرنبلو فانتزی: ریلینک (GranBlue Fantasy: Relink) در سال 2023 عرضه خواهد شد. این بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی بوده و با یکسال تأخیر روبرو شده است. طبق چیزی که اعلام شده ریلینک برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد.

28 تیر 1401

سامسونگ باید مثل اپل و گوگل میان رده های خود را به تراشه های قدرتمندتر مجهز کند

حالا که اپل و گوگل در گوشی های میان رده و اقتصادی خود از تراشه های قدرتمند استفاده می کنند به نظر می رسد سامسونگ هم باید همین کار را انجام دهد.

23 تیر 1401

چگونه پرستار مطمئن در منزل استخدام کنیم؟

اگر تصمیم گرفته اید با استخدام پرستار در منزل آرامش، امنیت و استقلال کودک، عزیز بیمار و والدین سالمندتان را در خانه حفظ کنید بهتر است در پی پرستار مطمئن، متعهد، حرفه ای و دلسوز باشید. چرا که پرستار ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار عزیزتان حضور دارد...

9 تیر 1401

اینستاگرام احتمالا روی این 5 قابلیت تازه کار می نماید

این طور که به نظر می رسد اینستاگرام میخواهد 5 قابلیت نو را به اپلیکیشن خود اضافه کند که البته فعلا این موضوع رسما به وسیله خود شرکت تأیید نشده است.

19 خرداد 1401

دانلود واتساپ بتا WhatsApp Messenger 2.22.7.1

نرم افزار واتساپ به عنوان یکی از قدرتمندترین مسنجر ها شناخته می گردد و امکان برقراری ارتباط به صورت رایگان برای کاربران را فراهم می نماید.

14 خرداد 1401

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه کاره واقعی

طی سال های اخیر بازار تبلت ها شرایط پر افت و خیزی را تجربه کرد. چند سال طلایی در ابتدای پیدایش و چند سال ناامیدکننده در ادامه راستا. دلیل اصلی این موضوع هم بزرگتر شدن ابعاد گوشی های هوشمند و قدرت گرفتن آنها بود. بیشتر توسعه دهندگان نرم افزار هم دیگر این...

12 خرداد 1401

معرفی شرکت هواپیمایی نروژ ایر

آشنایی با شرکت هواپیمایی نروژ ایر | Air Norwayشاید شما خطوط هوایی نروژ ایر (Air Norway)را از این خبر که این شرکت هواپیمایی می خواهد ناوگانش را بیش از پیش، در کشور نروژ توسعه دهد، از این جا بشناسید که خطوط هوایی خود را در سطح دنیا گسترشی بی سابقه دهد، بشناسید. به...

9 خرداد 1401

نقشه 80 جاذبه شهر سمنان به گردشگران نوروزی ارایه شد

خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: نقشه گردشگری این شهر با معرفی 80 جاذبه شهری با نام چلچلا 2 (در زبان سمنان به معنی چلچله) توزیع شد.

26 اردیبهشت 1401

خرید و فروش میلیونی زمین در دنیاهای مجازی

زمین در دنیاهای مجازی که با نام متاورس شناخته می گردد، در برخی از موارد به مبلغ میلیونها دلار خرید و فروش می گردد.

13 اسفند 1400

مسائل اپل انتها ندارد ، شکایت 2 کارمند درباره آزار و تبعیض

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اپل گفت مدت زمان بیشتری را به جمع آوری بازخورد و ارتقای قابلیت پیشنهادی برای ارتقای امنیت بچه ها اختصاص می دهد.

14 شهریور 1400

اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هک

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، گروهی از محققان امنیتی شکاف امنیتی را در فعالیت های یک توسعه دهنده بازی رایانه ای مشهور در چین کشف کرده اند. با استفاده از شکاف امنیتی رصد شده، اطلاعات بیش از یک میلیون گیمر در معرض هک قرار گرفته است.

9 شهریور 1400

10 بازی روان شناسانه برتر تاریخ

سه راه برای ایجاد ارتباط بین بازی های ویدئویی و روان شناسی وجود دارد. این راه ها از قرار زیر هستند؛

20 مرداد 1400
تعداد: (38)