خودرو

ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا 550 سی سی برداشته شد ، چه مدل هایی پلاک می شوند؟

ممنوعیت تردد موتورسیکلت های تا 550 سی سی برداشته شد. مطابق مصوبه نو شورای امنیت چالاکی موتورسیکلت جایگزین حجم موتور شده است. چه موتورهایی قابلیت شماره گذاری دارند؟

28 بهمن 1402

3 شهر با تنوع فراوان از جاهای دیدنی برای طبیعت گردی و جنگل نوردی

طبیعت گردی، فعالیتی مجذوب نماینده و معنوی است که افراد را به خارج از محیط های شهری می برد تا از زیبایی ها و آرامش طبیعت بهره مند شوند. این تجربه افراد را به تماشای منظره ها طبیعی زیبا، سرگرمی در فضای باز، و برقراری ارتباط با محیط زیست ترغیب می نماید. طبیعت...

31 مرداد 1402

جزئیات نامه صمت به بانک ها درباره مسدودی 100 میلیونی حساب وکالتی خرید خودرو

­معاون وزیر صمت در نامه ای به مدیران عامل 27 بانک و موسسه اعتباری اظهار داشت که مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای فراوری داخل برطرف گردد.

26 فروردین 1402

اسپیس ایکس در سال 2026 ظاهراً این کاوشگر را به ماه می فرستد

Astrolab، شرکت مستقر در هاوتورن، کالیفرنیا با اسپیس ایکس قرارداد جدیدی را امضا کرده است که طی آن کاوشگر لجستیک و اکتشاف انعطاف پذیر (FLEX) در یکی از مأموریت های آینده استارشیپ به سمت ماه پرتاب خواهد شد. طبق بیانیه Astrolab، درحال حاضر این مأموریت برای اواسط...

12 فروردین 1402

شاهکار نو پورشه، عصاره گذشته برای دنیای آینده ، عکس

دیجیاتو نوشت: پورشه به مناسبت 75 سالگی مدل کلاسیک 356 از یک کانسپت خاص رونمایی نموده است.

14 بهمن 1401

گشت و گذار در حیات وحش کنیا به همراه ویدیو

کنیا کشوری در شرق آفریقاست. این کشور جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی دارد و حیات وحش کنیا یکی از پرطرفدارترین جاذبه ها برای گردشگران است و از این نظر در دنیا شناخته شده است. گردشگران زیادی برای تماشای طبیعت و حیوانات مجذوب نماینده این کشور راهی کنیا می شوند...

4 بهمن 1401

برخورد عجیب قطار با یک وانت در کرج

مهدی سمیعی گفت: ظهر یکشنبه طی تماس با 125، گزارشی مبنی بر برخورد قطار با یک دستگاه نیسان در محدوده شیخ آباد گزارش شد.

20 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افزونه نو نقشه گوگل تا خودرو پرنده تویوتا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

5 دی 1401

حمله بی واهمه یک خدنگ به مخوف ترین مار دنیا

یک خدنگ نترس بارها به یک مار سمی سیاه مامبای بزرگ حمله کرد و در نهایت سالم و پیروز از میدان مبارزه خارج شد.

13 آذر 1401

عکس ، ایمن ترین و لوکس ترین ماشین غیرنظامی، مرسدس بنز مدل گارد

مرسدس ­بنز همواره انتخاب افراد مهم کشورها برای سفر و یا حمل­ و­نقل بوده و فرقی هم ندارد که چه کسی و با چه عقیده ­ای سوار این خودرو می­ گردد، همه مرسدس را به عنوان امن­ ترین خودرو برای حمل ­ونقل انتخاب نموده ­اند.

7 آبان 1401

متقاضیان خرید خودرو و دارندگان خودرو فرسوده بخوانند ، ایران خودرو به این افراد امتیاز می دهد

مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به سیاست های دولت مبتنی بر بند ف تبصره هفت قانون بودجه، 10 درصد از ظرفیت های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می گردد.

2 آبان 1401

راهکارهای ویژه برای کم کردن مصرف بنزین ماشین

گجت نیوز نوشت: مهم ترین عامل برای به حرکت درآمدن خودرو، سوخت آن است. با روش های ساده اما کاربردی کاهش مصرف سوخت خودرو از این عامل مهم محافظت کنید.

23 مهر 1401

حمایت معاونت علمی از انعقاد قراردادهای حوزه صنعت خودرو

به گزارش خبرنگاران، دکتر سیدشهریار زینی مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز در نشست رویداد فناورانه خودروهای آینده که در محل ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی برگزار گشت، گفت: پیشرفت در دنیا منتظر...

21 مهر 1401

محبوب ترین جاهای دیدنی ایران

تاریخ و فرهنگ غنی و طبیعت زیبای ایران آن را به کشوری با جاذبه های گردشگری فراوان و ارزشمند تبدیل نموده است. به همین علت شاید هنگام سفر دانستن اینکه بازدید از کدام یک از جاذبه های توریستی ایران را در اولویت قرار دهید کمی سخت باشد. در این مطلب لیستی از مهم...

8 مهر 1401

پرش آهو از روی یک خودروی در حال حرکت

دوربین روی داشبورد یک خودروی پلیس در میشیگان چشم انداز نادری را ثبت کرد: یک آهو که از روی یک ماشین می پرد و سالم از این حادثه می گریزد.

4 مهر 1401

تصاویر گورستانی مخوف در اعماق جنگل ، قبرستان مجذوب کننده فولکس های قورباغه ای را ببینید

گورستانی متروکه در اعمال جنگلی در آمریکا قرار گرفته است که می توان از آن به عنوان گنجینه ای تاریخی از خودروهای فولکس واگن نام برد. در این مطلب تصاویری مجذوب کننده از این قبرستان مخوفِ سبز را می بینید.

20 شهریور 1401

آتش گرفتن تریلی هنگام خالی کردن بار

سیستم هیدرولیک یک دستگاه تریلی هنگام خالی کردن بار دچار نقص فنی شد.

9 شهریور 1401

تعداد شنایی که می توانید بروید، از سلامت قلب شما خبر می دهد

تحقیقات نو نشان می دهد که خطر ابتلا به بیماری های قلبی در مردانی که می توانند 40 تعداد شنا یا بیشتر بروند بسیار کمتر از افرادی است که نمی توانند این کار را انجام دهند.

21 مرداد 1401

تداوم بارش باران و احتمال سیل در استان های شمالی تا روز دوشنبه

سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در 6 استان ازجمله اردبیل، گیلان و مازندران اطلاع داد و بیان کرد که احتمال جاری شدن روان آب و آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه های فصلی وجود دارد.

15 مرداد 1401

قلعه مازیار تهران

این قلعه بر فراز صخره ای سنگی احداث شده که در میانه دو شاخه شرقی و غربی باغ تنگه واقع شده است. ارتفاع قلعه از سطح دریا 2450 متر و اختلاف ارتفاع آن با کف دره حدود 200 متر است.

12 مرداد 1401
تعداد: (123)